Internetinė reklama – kokios naudos iš jos galite gauti?

Internetinė reklama – kokios naudos iš jos galite gauti?

Internetinė reklama yra viena efektyviausių šiuolaikinės reklamos formų. Daugeliui tokia reklamos forma asocijuojasi su reklaminiais baneriais, tačiau egzistuoja ir gerokai daugiau internetinės reklamos tipų: socialiniai tinklai,  Google Ads paslaugos, e-mail informaciniai pranešimai ir t.t.

Kokybiška internetinė reklama turi naudos tiek vartotojui tiek įmonei.

Reklama socialiniuose tinkluose

Šiai dienai populairiausi yra 3 didieji socialiniai tinklai Facebook, Insagram ir TikTok. Socialinių tinklų naudojimas turi vis didesnę reikšmę šiuolaikiniam verslui.

Visų pirma, socialiniai tinklapiai padeda susisiekti su žmonėmis minimaliomis sąnaudomis, tai ypač aktualu ir naudinga mažesnėms įmonėms norinčioms „praplėsti“ savo klientų ir partnerių ratą. Kompanijoms, siūlančioms prekes ar paslaugas socialiniai tinklai yra naudinga ryšių su klientais valdymo priemonė.

Socialinius tinklus taipogi galima naudoti reklamai: kurti įmonių paskyras, publikuoti reklaminius „banerius“ ar tekstines reklamas. Socialiniai tinklai padeda palaikyti ryšį su partneriais visame pasaulyje.

Internetinio marketingo specialistai – Addad.lt teigia, jog socialiniai tinklai yra ypač svarbūs internetinėje paieškoje, t.y. publikuojant kompanijos informaciją netik įmonės tinklapyje, bet ir socialiniuose tinkluose ženkliai padidėja tikimybė „būti surastiems“.

Ekspertai socialinius tinklus įvardina kaip antrą pagal svarbumą faktorių po kokybiško turinio norint užimti aukštesnę vietą paieškos sistemose. Socialiniai tinklai suteikia galimybę paskelbtai naujienai „pasklisti“ tarp tūkstančių vartotojų. Kokybiškas, įdomus turinys skatina žmones dalintis juo su draugais, todėl infomacija apie prekę ir paslaugą gali pasklisti tarp daugybės žmonių.

Juk dažnai internete rasite rasite tokių pasiūlymų, kurie atrodo specialiai jums skirti. Pvz. ieškote pigios kelionės ir staiga prieš jūsų akis – pigiausi ir geriausi kelionių pasiūlymai. Viskas vyksta neatsitiktinai.

Virtuali rekama yra bendravimas su vartojais ir jų informavimas apie įmonės prekes ar paslaugas. Socialiniai tinklai kartu su šiuolaikinėmis technologijomis pakeitė vartotojų elgseną. Socialiniai tinklai vis dažniau naudojami prekinio ženklo ir produkto pažinimui.

Naujienų prenumerata

Registruodamiesi įvairiose svetainainėse vartotojai neretai užsiprenumeruija kompanijos naujienas siunčiamas į el. paštą. Tokiu būdu įmonė informuoja klientą apie naujausius pasiūlymus, o klientas greitai sužino apie naujausias akcijas ir gali palankesnėmis sąlygomis įsigyti prekę ar paslaugą.

Reklaminiai baneriai

Tai tradicinė internetinės reklamos forma – paspaudus banerį patenkama į kliento pradinį tinklapį, arba konkretų produktą pristatantį puslapį.

Komentarai išjungti.